onsdag 26 augusti 2009

Skolstart


Nu har Oskar börjat klass 2. Otroligt vad tiden går fort. Åren har bara flygit iväg. Det är nu man märker hur gammal man själv har blivit. Jag känner mig som 23 år, men fyller ju faktiskt 28 i oktober... Jag vet inte vart alla år har tagit vägen. Men när jag tänker på hur mycket vi har hunnit med under dom sista åren så förstår jag att man inte alltid hinner registrera alla år. Man bara maler på med allt man har att göra och plötsligt har det gått 5 år.


Under de senaste 5 åren har vi:


Målat om huset i Norrfjärden och bytt vissa trädetaljer

Byggt ny entre till huset

Inrett övervåningen på ovanstående hus

Förlovat oss (tog väl visserligen inte så lång tid=)

Köpt en liten Golden valp

Timrat en lada

Renoverat en baklastare (Inte jag, men Jens=)

Fått barn, lilla Eddie
Fixat i trädgården

Byggt stall
Satt in en kamin

Köpt häst, Skafferina

Köpt afghan valp, Kalle

Skaffat ännu en häst, Moråla

Jens säljer sin baklastare och köper en annan (skulle tydligen vara bredhytt och fyrhjulsdrift?)

Jag började studera -vidareutbildning + jobb

Oskar börjar skolan

Köpte gård i Långnäs

Vi sålde huset i Norrfjärden

Flyttade till "hyrhuset" i Långnäs

Skaffat husvagn

NU-- Renoverar för fullt..


Jag har säkert glömt en massa på vägen, men på det stora hela är det så det har sett ut och garanterat kommer att se ut de närmsta åren... Men det är roligt att ha nått att göra då varken jag eller Jens är så mycket för att vara sysslolösa.



Inga kommentarer: