fredag 16 oktober 2009

Åter helg

Så var det helg igen. Jag jobbar hela helgen och Jesse ska vara vid huset. Nu är halva huset klart med panel. Det blir så bra. I onsdags bokade vi resa till Thailand, vi åker i Januari och det ska bli så härligt. Det kommer att bli en lättare vinter när vi har en resa att se fram emot. Vi ska åka tillsammans med min systerdotter Sofie och hennes sambo Andreas.
På dagarna blir det en hel del bläddrande i denna bok. Den har många bra uppslag och inspiration. Jag längtar tills jag får utlopp för det i vårt hus snart!
Denna lilla kisse flyttade hem hos oss tisdagkväll. Hon är söt som en godis och mysig som ett litet troll!

Gull tjejen!!

1 kommentar:

EVA / whiskyochchampagne sa...

Himmel vad ni är duktiga ! Det går undan nu...snart är ni inne :D!

Och härligt med semester mitt i kallaste vintern ! Perfekt tid att åka...och kul för killarna med bad och sol !!!

Ha en härlig helg !
***
KRAAAM EVA