tisdag 6 oktober 2009

I dag regnar det för fullt

Taket blev klart på en dag. Jag trodde det skulle ta minst en vecka. Skönt att ha det klart. Nu håller Jens på med midjan runt huset.
Så här såg det ut för ganska precis ett år sedan. Vi har hunnit ganska mycket! Men det mesta syns aldrig =(




Eddie älskar att cykla. Nu har han tänkt att lära sig cykla på bakhjulet och han är på god väg att klara det. Han cyklar i cykelhopp och cyklar med en hand. Tänk att han hade städhjul i början av sommaren.
Vilket trist väder vi har idag. Hoppas verkligen att det inte kommer att regna hela hösten.
Igår fick jag äntligen nya däck till bilen. Nya vinterdäck och det känns som att jag har en ny bil. Vilken skillnad det är att köra en bil som har bra däck, nu nar jag haft dåliga så länge och varit tvungen att svänga in på mack ca varannan dag för att pumpa däck skrällena.
Oskar har farit till skolan och Eddie leker med lego. Vi måste in till stan sen när de öppnar för att köpa presenter. Både mamma och en syster till mig fyller år idag så ikväll blir det firande.

2 kommentarer:

EVA / whiskyochchampagne sa...

Ja jäklar vilken tur ni hade på taket då det blev sånt oväder... Här trodde jag nästan att det skulle lyfta :)

***
KRAAAM från Jävre

Sofie sa...

Himla fint :) Det tar sig!