torsdag 1 oktober 2009

Oktober

Nu har det hunnit bli oktober. Vad tiden går! Jag steg upp lite tidigare idag då jag är ledig inatt. Oskar kom från skolan och han och jag åkte iväg till stan. Jag hittade ett par snygga Lee jeans åt mig själv och fingervantar till Oskar. Blev tvungen att springa in på systemet och köpa en BAJA Päron! Den är så otroligt smiskig! Vi åkte vidare till Barnens hus och köpte presenter för på söndag ska pojkarna på kalas.. Svärmor hämtade Eddie på dagis vid lunch för de skulle på simskola idag.. Vilken tur jag har svärmor!!! Jag och Oskar styrde bilen mot Rosvik och hälsade på N. Jag höll inte på att ta mig därifrån, vi hade såå mycket att surra om. Men plikten kallade... Jag var tvungen att skynda mig hem för Jesse skulle iväg och bygga på huset. Nu sitter killarna och ser Scooby-doo och jag har tänkt att smutta på en liten Baja Päron. (Min enda lediga kväll denna vecka)

Inga kommentarer: